دسته بندی ارسال پیامک sms(شخصی سازی)
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

شخصی سازی و دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیامک کلید افزایش درامد در طول زمان است.

برای مثال اگر شما بخواهید فروش خود را افزایش دهید ارسال sms به کسانی که تاحالا فقط از شما خرید می کردند نمی تواند ایده ی خوبی باشد. البته میتواند تاثیر گذاری بیشتری در مشتریان مربوطه ایجاد کند.

مثالی دیگر این که شما در صاحب فروشگاه لباسی هستید که در ماههایی از سال فروش کمتری دارید و میخواهید کسب و کار خود را برای آن زمان رونق دهید و به مشتریان بیشتری داشته باشید .

در اولین قدم باید کوپن تخفیف در همان ماهی که مدنظرتان است به مشتری ارسال کنید. سپس زمانیکه آنها به فروشگاه شما مراجعه کردند میتوانید با یک اقدام هوشمندانه انهارا به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

زمانیکه مشتریان خود را دسته بندی می کنید، از اطلاعات مشتریان خود آگاهی پیدا کنید. اطلاعات کاربری مانند سن، جنسیت، شغل و محل زندگی و هنگام ارسال پیامک به مشتریان خود محتوای پیام خود را بر اساس آنها تنظیم کنید.

اگر مدت زمان طولانی با مشتری در ارتباط نیستید، باید طی ایجاد یک ارتباط هرچند کوتاه دلیل پیگیر آن شوید. برای این کار باید مشتریان که ارتباط کمتری با شما دارند را از دیگر مشتریان تفکیک کنید و با پیشنهاد ویژه آنها را ترغیب کنید که دوباره به سمت شما سوق پیدا کنند.

ایجاد و ارسال sms شخصی نیازمند برنامه ریزی بیشتری است اما نرخ تاثیر گذاری پیام شما به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه، پیام های تبلیغاتی و پیامک صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

تجارت موفق و کسب درآمد مطلوبموفقیت در بازاریابی پیامکیراهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباستعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید





:: برچسب‌ها: دسته بندی ارسال پیامک sms(شخصی سازی), دسته بندی ارسال پیامک,شخصی سازی پیامک ,ارسال پیامک, ارسال sms ,محتوای پیام ,سیمرغ اس ام اس ,پیام کوتاه ,اس ام اس ,پیام های تبلیغاتی ,پیامک صوتی, پایین ترین تعرفه ,پنل های کاربری, پنل نمایندگی ,سامانه پیام کوتاه سیمرغ, بانک شماره ,بانک مشاغل ,تفکیک استان ,کدپستی, رده سنی, تبلیغات پیامکی simorghsms, ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: